Sunday, May 07, 2006

A mai napom

A mai napon két jó dolog is történt velem: volt végre Forma-1, a nürburlingi futam, (amit már a san-marinoi nagydíj óta vártam), és volt egy fellépésünk a kórussal. De csak mindent szép sorjába. Először a futam: kecsegtető előjelek voltak, ugyanis az én nagy kedvencem, Fernando Alonso szerezte meg az első rajtkockát a tegnapi kvalifikáción.De sajnos a sors úgy hozta, hogy a versenyt nem nyerhette meg. Michael Schumacher nyert, Alonso pedig csak második lett, az én nagy bánatomra:((((! De a következő futam Spanyolországban lesz, jobban mondva Barcelonában, ami Alonsonak nagyon kedvez, ugyanis ő spanyol származású! Itt tuti ő lesz a nyertese a futamnak!!
És a fellépés: majdnem rosszul lettem, amikor megtudtam, hogy az én szólamomban, a mezzoban összese 4-en vagyunk. A kórus ezen a koncerten ünnepelte fennállásának 20. évfordulóját. A koncerten viszont elrontottuk a Salve Reginát és a Tűzszivárványt(én ezeket hallottam hamisnak). Ez kicsit lehangoló volt, de azért a végén a két spirituálé mindenkit felvidított, még Imre bácsit is valamelyest, bár szegény el volt keseredve nagyon.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home