Saturday, May 13, 2006

Az osztálykirándulás

Tudom, nem írtam az előző 4 napban, de ígérem, most bepótolom.
Az utóbbi három napban osztálykiránduláson voltam Egerben. Nagyon vártam már ezt, hiszen reméltem, (és végül is be is jött) hogy néhány osztálytársamat jobban megismerhetem. De arra nem számítottam, hogy a tanáraimat is jobban megismerem és kellemesen csalódok bennük.
Az első nap fénypontja(legalábbis a fiúknak, akik látták) a Lilla hastáncbemutatója volt. Én is megpróbáltam, ami nem nagyon ment, de egy izomlázat azért sikerült összeszednem.
Északa a Lillával meg az egyik tanárunkkal, Tóth Gabriellával(akit mellesleg mi az egyszerűség kedvéért Tógának szoktunk hívni) aludtunk egy szobában. Tök jó fej volt velünk és egészen éjfélig dumáltunk vele. Egy csomó infót kiszedett belőlünk(pl.: azt, hogy tanárnak készülök, amit persze másnap már az osztályfőnökünktől, Antal Miklóstól hallottam vissza, mint elvetemült, pogány ötlet).
Másnap Egerben volt szabad programunk. A Lillával megmásztuk a Minarettet, ami után persze rettenetesen remegett a lábunk és nem bírtunk menni se, úgyhogy beültünk egy hangulatos kis étterembe.Este pedig Antal tanár úrral játszottunk, és tök jól éreztük magunkat aznap este is. Hajnali háromig voltunk fenn, és nagyon sokat nevettünk. A harmadik nap nem volt ilyen jó, mert egész nap a buszban zötykölődtünk és minden végunk fájt.
Ez volt életem legjobb kirándulása. Remélem a jövő évi is lesz ilyen jó, vagy még jobb.
Mára zárom soraimat.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home