Tuesday, September 19, 2006

Szeptember 19.

Pontosan 16 éve és 13 órája láttam meg a napvilágot, és sírtam fel először. Ma is sírtam eleget, hiszen a mai napom nagyon rossz volt rengeteg csalódással. Reggel úgy ébredtem, hogy végre elmondhatom magamról, hogy 16 éves vagyok. Aztán a suliban még 8 előtt jött az első csalódás: a Lilla már napok óta kérdezi, hogy mit szeretnék szülinapomra, de ma még csak meg sem említette, és azt sem mondta, hogy Boldog szülinapot! Ez nagyon fájt nekem, és nem is értettem igazán, mert láttam a szemében, hogy ő ezt direkt azért csinálja, hogy engem hergeljen fel, de csak nagyon megbántott. Emellett egy csomó rossz jegyet is kaptam, ami mégjobban lehangolt, úgyhogy bátran állíthatom, hogy ez a szülinapom rémes volt.

2 Comments:

Blogger Beu said...

Jaj,Reni,ne haragudj,kérlek!!!
Az iskolai botrányok elvonták a figyelmemet,és megfeledkeztem a születésnapodról!Utólag fogadd szívélyes üdvözletemez ez alkalomból!
ui.:"Don1t worry,be happy!!!":-))))

11:39 AM

 
Blogger Beu said...

Bocs:Don't worry-csak rosszul írtam.

11:40 AM

 

Post a Comment

<< Home