Thursday, July 20, 2006

Csalódásaim

A mai napon úgy keltem fel, hogy nagyon szép, mi több csodás napom lesz. Tévedtem. Végülis tévedni emberi dolog. Semmi sem jött össze a mai napon. Reggel a 8.00-as busszal jöttem be Siófokra, ahol a Kristóffal és a Lillával volt találkám. A Kristófnak a Rómás CD-t vittem el, meg beszélgettünk arról, hogy mi újság van a biztosításával kapcsolatban. Aztán jött a Lilla, akivel megint beszélgettünk egy kicsit. Közben meg kellett volna érkeznie a meglepetésnek, aki mint kiderült, mikor felhívtam még el se indult otthonról. 1.csalódás.
Mondta, hogy nemsokára itt lesz. Én meg elmentem addig a könyvtárba, hogy addig is elüssem valamivel az időt. Ott nagy örömömre összefutottam osztálytársaimmal, a Nórival és az Anettal, akikkel utána lementem a strandra. Nem mentem be fürdeni, mert nem volt fürdőruhám, egy rövid ideig vigyáztam a cuccaikra. Utána visszamentem a központba, de ekkor vettem észre, hogy a meglepetés egy SMS-t írt, hogy lerobbant a kocsija. 2.csalódás
Utána beszélgettem a Lillával, beültünk a Marcipánba (jó Perczelesekhez híven :))
Majd hazajöttem. Lehet, hogy az olvasó nem érzi cseppet sem tragédiának mindezeket az eseményeket, de nekem azok voltak. Kicsit úgy érzem magam, akit becsptak, átvertek, és megaláztak. De ez van, ilyen az élet, nem tudunk ezek ellen mit tenni.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home