Friday, June 09, 2006

Beunak...........

Azért írtam ezt a címet, mert a legjobb barátnőm, Beu már egy hete megkért, hogy írjak valamit a blogomba. Hát most írok. Közeledik az év vége, jóformán mindjárt itt a nyári szünet, és mindenki írja már a VAKÁCIÓ betűit. Az év végi jegyeimről márciusban és áprilisban még azt hittem, hogy rosszabbak lesznek, mint félévkor. De ez szerencsére nem így történt : ötös lettem töriből, ami javítás a félévi négyeshez képest, a félévi angol négyesemet sikerült megtartanom, és matekból is négyes leszek( bár ez utóbbitól nagyon féltem, mert az utolsó előtti dogám kettes lett). Tehát a körülményekhez képest sikeres évet zárok. Összesen három hármasom lesz : kémia, fizika, német, és két ötösöm : töri és ének. Lehet, hogy mások, akik olvassák esetleg azt hiszik, hogy nincsenek nagy elvárásaim magammal szemben. De igenis vannak, de még egy éve kezdtem el a gimit, és ez az év a megszokás éve volt. Jövőre nem szeretnék hármast a bizonyítványomba( maximum kémia), és irodalomból és földrajzból pedig ötöst szeretnék. Egyenlőre viszont meg vagyok elégedve a teljesítményemmel.

1 Comments:

Blogger Beu said...

Örülök,hogy írtál,köszönöm szépen.gratulálok a sikerse teljesítményhez!

4:58 AM

 

Post a Comment

<< Home