Tuesday, October 31, 2006

Megint néhány szó arról, hogy még ÉLEK!

Halihó mindenkinek! Tudom, azt ígértem, hogy leírom másnap, mi is történt a futamon, de most is lustaságom győzött, így csak két héttel később jutott eszembe, hogy megint blogot kéne írni! Hát egy rövid összefoglaló: Alonso és a Renault is VILÁGBAJNOK LETT!!!!!!! Örültem neki, de másfél órával később már mély depresszióba zuhantam, ugyanis eljutott a tudatomig, hogy 5 hónapig nem lesz F1!!!!!!!!! Ez viszont nagyon elkeserített, de a suli mellett nincs időm ilyen csekélységekre, mely egyre keményebb (vagy lehet, hogy én vagyok egyre lustább???). De most komolyan. Egyre nehezebben igazodom ki a jegyeimen is, mivel nagy meglepetésre fizikából állok a legjoban két 5-össel!!!!!!!!!!!! Utána jön az angol, aztán a többi katasztrófális. (meg kell jegyeznem, hogy töriből még nem kaptam jegyet). Hát ennyi. Most szünet van, és elmerenghetek azon, hogy mit is várok el az élettől, vagy inkább hogy mit is szeretnék kezdeni az életemmel, mert ez így nem mehet tovább. Soha nem kerülök be egy normális suliba, ha nem változtatok ezen. Hát ez van velem! Remélem kielégítő volt ez a néhány sor, és tájékoztatta az olvasót arról, mi is történik velem valójában.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home