Wednesday, November 29, 2006

Az elmúlt hét mozgalmas eseményeiről

Ez a hét volt életem legdurvább hete. Tök jó volt, de nagyon elfáradtam. Én meg a Lilla szerveztük a Perczel kabaréra az osztály egyik darabját, aminek címe 1001. éj volt. Volt már egy másik darab is, amivel a Zsófiék készültek, de nem nyerte el a tetszésünket, ezért írtunk egy sajátot. Ez persze sokaknak nem tetszett, mivel sokan voltak, akik mind a kettőben szerepeltek, és így nehéz volt a próbákat összeegyeztetni. És egy kicsit úgy éreztem, hogy ezt a Zsófiék is megpróbálják ezt érzékeltetni, hogy most mi enyhén fasírtban vagyunk emiatt. Ennyit a mi tökéletes és idilli osztályközösségünkről, melyben eddig én sokáig hittem.
Szóval a darabunk egy török mesekavalkád volt szultánnal meg kiskakassal, Aladinnal, Gyrosárussal (bár ez görög, de azért olyan jól hangzik), Seherezádéval, néhány török vendégmunkással és müezzinnel. Én és a Lilla a szultán lányai voltunk, akik HASTÁNCOLTAK, majd elrabolta őket Ali baba és a 40 rabló. Tehát nem csak az volt a feladatom, hogy a szereplőket összerántsam a Lillával együtt, de ráadásul 2 hét alatt fel kellett fejlődnöm arra a szintre hastáncból, mint a Lilla (aki mellesleg 6 éve tanul). Hát nem volt egyszerű, de szerintem sikerült legalább az alaplépéseket elsajátítanom. Annyira féltem a darabtól, és attól, hogy valaki elbakizza a szöveget, hogy nem is féltem a hastánctól, pedig az egész suli elé kellett kiállnom táncolni, sőt, még a közönség soraira is vetettem egy pillantást, és akkor se ijedtem meg. Koltay szerint (ő a tesitanárom) a hastánc önbizalmat ad, és teljesen igaza van. A darabról még annyit, hogy egy kicsit állítólag halkak voltunk, és a zenét elszúrták mind a kétszer, de sz.tem tök jó lett, főleg azért, ha másért nem, mert egy tök jót hülyültünk a színpadon. Amúgy a Gergőt belecsavartuk egy pokrócba, és mikor kikerült belőle hastáncolt a szultánnak :DDDDD.
Ez így egy kicsit tudom, hogy értelmetlen és tömör, de ez történt, és azt írom le, ami éppen eszembe jut. Amúgy múlt héten volt a diákigazgató választás, amit sajna a 12.A nyert meg, pedig sz.tem nem voltak OLYAN jók. Ennyit rólam. Ez a hetem is egy kész káosz, miután 7 tantárgyból írunk vagy felelünk. Ez van, ezt kell szeretni, vagy inkább elviselni.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home